tisdag 31 maj 2011

Tack alla fantastiska!


Då var teatern röjd och ingen kan tro att det för bara några timmar sen utspelade sig ett skådespel där. Men alla som var där kan ju konstatera att det var ett rivigt, roligt och riktigt gung på scen, tack alla fantastiska elever. Tack till Er föräldrar som ställt upp med skjutsar och påhittiga kostymlösningar, tålamod och stöd. Ett särskillt tack vill jag ge Ulrica Brogren som ställde upp som sminkassistent och backstafefotograf under skolföreställningen. Hon tog bilder och några kommer läggas här på bloggen framöver, är man intresserad av att få ta del av alla bilder hon tog så kontakta mig.

På fredag har vi ingen lektion och på grund av att Studenterna går ut den 10 juni har vi alltså inga lektioner mer innan sommaruppehållet. Jag kommer skicka kallelse till höstens terminsstart. Jag vill förvarna Er om att det kommer ske lite ändring vad gäller dagar och tider inför hösten. Som det ser ut just nu kommer Happy Monkeys flyttas till onsdagar, men det kan även bli måndagar. Besked kommer när ett beslut finns.

Nu vill jag önska en riktigt härlig och lång sommar, så ses vi i höst!

Många varma hälsningar från
Alex Teaterpedagogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar